My Blogger Tricks

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Καλή.........για σαπούνι



Ψυχολογική παρενόχληση; Ρατσισμός; Λεκτικό Bullying;

Ή ένας «ωραίος» τρόπος (έλα, βρε, ένα αστείο κάναμε)

για να σου κλείσουν το στόμα;
  
            Αν και είμαι μοντέλο το ’50, μιλάω.
            Ευτυχώς για μένα.
            Δυστυχώς για μερικούς (Ή πολλούς;)
Τι να κάνουμε. Αυτά έχει αυτός ο ντουνιάς.
Άλλους τους στέλενει στα τάρταρα κα άλλους στις επάλξεις.
Αυτοί, οι αϊ-Γιώργης και ο αϊ-Δημήτρης.
Αυτοί χαίρονται τα € μας και εμείς χαιρόμαστε γιατί
το μοντέλο μιλάει (ε, να μην χαιρόμαστε;)
Μεγάλη υπόθεση να μιλάς.
Να λες αυτά που έχεις στο μυαλό, στην ψυχή σου......

Να συμφωνείς, να διαφωνείς, να προτείνεις......
Άρα είσαι εξωστρεφής. Άρα, δεν χρειάζεσιαι ψυχολόγο.
Ενώ οι άλλοι εκεί έξω......οι καϋμένοι, εσωστρέφια
και άγιος ο Θεός. Όλα μέσα τους. Θα σκάσουν.
Αλήθεια. Τους λυπάμαι
Λεφτά έχουν. Φίλους δεν έχουν.
Στην καφετέρια αυτοί μόνοι.
Εγώ με πολλούς. Ποιους πολλούς;
Ε, να μην υπερβάλλω. Τόσους, όσους χρειάζομαι.
Μοντέλο του ’50 εγώ;
Μοντέλο τους ΄45 αυτοί. Μικρή η διαφορά στα χρόνια.
Μεγάλη στις απόψεις.
Χαρούμενη εγώ, γιατί ζω, αναπνέω, προσπαθώ, στις μαύρες
τους αυτοί γιατί δεν ξέρουν τι να κάνουν τα € τους.
Θα ήμουν λέει καλή, για σαπούνι. (Λένε τέτοια σε χοντρούλα;)
Δεν αντιλέγω, αλλά δεν βγαίνουν οι ημερομηνίες.
Εκτός εάν οι Γερμανοί ξανακάνουν το πείραμα....
Οπότε ας το πάρουν απόφαση, το μοντέλο μιλάει και όσο του το επιτρέπει ο δημιουργός του, θα το πράττει.
Φυσικά και δεν έχω τίποτε με κανένα.
Φυσικά και όλοι ζούμε στην ίδια πόλη, άρα αδέρφια.
Φυσικά και όλοι νοιαζόμαστε για το κοινό καλό της πόλης μας, της πατρίδας μας. (Να βάλω ερωτηματικό....να μην βάλω....)
Απλώς άλλοι το κάνουν επί χρήμασι (αν δεν ντρέπονται) και άλλοι προσπαθούν να συμμαζέψουν τα ασημάζευτα. Να προτείνουν, να αντιστέκονται, να ονειρεύοται...
Να έχουν όραμα, βρε αδερφέ!
Και να τα ακούν και από πάνω.
Γιατί; Γιατί ενοχλούν.
Και γιατί οι....άλλοι ενοχλούνται;
Δημοκρατία δεν έοχυμε; Ψηφίστηκαν οι άνθρωποι.
Συνεχίσετε την πολιτκή σας, αυτήν που γνωρίζετε τόσο καλά, τόσα χρόνια, καλοί μας συμπολίτες και εγώ ας μιλώ.
Τι έχετε να φοβηθείτε;
Ή έχετε;
Φοβάστε ένα μοντέλο του ΄50;
 Μ.Μπαλτίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου